Түгээмэл асуултууд

Захиалга ба худалдаа

Миний буцаан олголт хаана байна?

Бид бараагаа буцааж өгснөөс хойш гурав хоногийн дотор буцаан олголтоо хийхээр зорьж байна. Гэхдээ танай банк төлбөрийг таны дансанд буцааж оруулахын тулд хэдэн өдөр шаардагдах болно гэдгийг анхаарна уу. Үүнтэй холбогдуулан буцаан олголтынхоо талаар холбоо барихаасаа өмнө бараагаа бидэнд буцааж байршуулснаас хойш ажлын арав хоногийн дотор зөвшөөрнө үү. Таны буцаан олголтыг боловсруулж дууссаны дараа бид тантай имэйлээр холбоо барих болно.

Миний захиалга яагаад цуцлагдсан бэ?

Бид ихэвчлэн хувьцаатай холбоотой асуудал гарсан эсвэл захиалгаа цуцлах хүсэлт гаргасан тохиолдолд л захиалгаа цуцалдаг. Бидний төгсгөлд гарсан асуудлын улмаас таны захиалга цуцлагдсан бол бидний уучлалыг хүлээн авна уу. Бид үргэлж өөр бүтээгдэхүүн санал болгож, таны буцаан олголтыг аль болох хурдан хийх болно.

Би захиалгаа хэрхэн цуцлах вэ?

Та захиалга өгөхдөө бид үүнийг боловсруулж эхлэх хооронд богино хугацаа л үлддэг. Хэрэв та захиалга өгсний дараа шууд sales@yourstorename.com хаягаар бидэнтэй холбоо барих юм бол бид таны захиалгыг боловсруулагдахаас өмнө цуцалж магадгүй юм. Үгүй бол бид таны захиалгыг илгээх бөгөөд хэрэв та хүсвэл бидэнд буцааж өгөх боломжтой болно.

Бүтээгдэхүүний хэрэглээ

Би бараагаа буцааж эсвэл сольж болох уу?

Гэмтэлгүй, ашиглаагүй, бүх шошго, шошгыг хавсаргасан анхны сав баглаа боодол дотор нь байгаа бол та бараагаа хүлээн авснаас хойш 14 хоногийн дотор бидэнд буцааж өгөх боломжтой. Харамсалтай нь бид солилцоо санал болгодоггүй. Хэрэв та хувцасны хэмжээг мэдэхгүй байгаа бол бид хамгийн ойрхон байгаа хоёр ширхэгийг захиалж, тохирохгүй нэгийг нь буцааж өгөхийг зөвлөж байна.